sobota, 17 października 2015

Zaczynam :)

Witajcie! :)


     Założyłam tego bloga, aby dzielić się z Wami różnymi ciekawostkami i informacjami z dziedziny biologii. Posty będą pojawiały się 3-4 razy w miesiącu (to zależy od nauki w szkole). 
     Może powiem coś o sobie. Mam 14 lat. Chodzę do 2 klasy gimnazjum. Jestem członkiem kółka biologicznego. Uwielbiam pracować w ogrodzie (więc czasami będą posty z poradami ogrodniczymi). Rośliny, zwierzęta, ogółem cała natura od zawsze mnie zadziwiała i pasjonowała. Z upływem czasu, gdy stawałam się starsza, zaczęłam się nią interesować. I tak oto w mojej głowie powstała myśl, aby założyć tego bloga. :)
     Na koniec zapraszam do czytania i zostania na dłużej! :) Mam nadzieję, że się Wam spodoba.

Pozdrawiam
Patrycja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz